sova snart!

snart är det dax att sova, tråkigt att sova självis och absolut när jag vet att jag kommer att få göra de i en vecka till eftersom daniel inte kommer hem fören om ja en vecka och en dag. suck!

men iaf, på måndag tänkte jag iaf "ta tag" i allt som inte blivit av tidigare. tänker sätta igång med allt jag lagt på hög, och då menar jag såklart inte skolan för skolan är jag så trött på. så tänker satsa på att göra roliga saker och nyttiga saker ist :) inte ska jag banta heller om de är någon som tror de, för de klarar jag mej nog utan (y) nope, ja men de är mina planer. haha jag är bra, ne men jag ska iaf försöka..

jag vill ha höstlov NU ska göra massor då, all tid ska ofc spenderas med Daniel, inte en dag utan honom då, punkt slut..

men nu ska jag sussa, byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0