Torsdag.

Skola snart, vill inte ! idag kommer bli en sånhär dag när jag kommer vara sjukt irriterad och inte ha nå tålamod med någon alls :/ hoppas alla är rätt så lugn & inte pratar och störar sig med mig allt för mkt för de kommer jag inte palla idag.
aja, mitt hår är iaf jätte skitit idag ;o sjukt äckligt, men ska duscha ikväll när jag kommit hem ifrån skolan.

jag börjar även bli rätt så sjuk, eller sjuk har jag vart sen skolan börja men de blir bara värre o värre nu :/ nu har jag hosta, ont i halsen & jätte snorig :/ usch jag vill inte vara sjuk men men.. har inte tid att missa massa tid från skolan, men får väl an se, vore skönt att komma bort ett tag..

nej nu ska jag kila iväg och vänta ....

byebye people.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0