DAY ONE AT THE FRITIDSVARUHUS

Hej hopp en av mina absolut värsta otursdagar i mitt liv, tack och välkommen!

Började med att jag inte sovit på hela natten typ & var alltså jäkligt trött. Igår kväll kikade jag vad ett jäkla busskort kostade eftersom jag ska pendla till hudik i 3 veckor så tänkte jag köpa ett 30-dagars kort. Men när jag säger till busschaffisen vad jag skulle ha sa han att de kosta 300 kr mer än vad jag redan visste va de kosta så då sa jag till honom, eftersom jag redan kollat både på näte & i katalogen, trött & redan irriterad som jag var. Men han började med att vara sjukt otrevlig och spydig, sura gubbjävel, ursäkta men han var verkligen helt störd.

Nog om detta
. Jag fick som jag ville tillslut efter mycket om och men eftersom de var jag som hade rätt och han hade ett finger långt upp i röva som pekade in i hans lilla hjärna, därför han fattade nada!

När jag kom till praktiken så fick jag börja med att städa åt gnagarna och pippisarna, gick kanon eftersom de var typ 7 st kanske sammanlagt x) Sen har jag endast städat, dammat hela dagen, riiiiktigt långtråkigt kan jag lova och de är de enda jag gjort idag & ska vara där i 3 veckor, jippppiiiiiiii .. ?!

Hoppas verkligen att de blir roligare annars ringer jag Tarja och frågar om jag får komma till henne, vilket jag vet att jag får :D

Åh jag måste bara berätta, jag har sett väääärldens finaste, sötaste, underbara, gulligaste ja ALLT puttisnuttigt HAMSTER :D SÅ hiiiiiiiiiimla gullig, det gulligaste jag sett i hela mitt liv. Liten som en golfboll fast den var fullvuxen och ja måste jag säga mer, GIVIT TO ME BABY!  :') Funderar skarpt på att införskaffa mig en liten Ralf eftersom mina små musar nyss dött. De enda som fattas är pengarna, as always.

Saknar & Älskar min Daniel, längtar massor till sommaren babe <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0