HELG

Då har man fått helg då, eller ja de var ju 2 timmar sen, en riktigt kortdag idag!

Idag har jag varit ute & gått med Saga (Finnstövare) och sen har jag och hans plockat hundbajs, det gjorde jag även hemma när jag kom hem. DUKTIG JAG ÄR ('a)

Sen fick jag även sms av Daniel idag där han skickade en bild på hans fot.... Såg inte alls bra ut! Tydligen hade han/någon/det tappat hett vatten över hand fot så han fick andra gradens brännskada, med blåsor och hela skiten. Stackarn :( <3

Försökte hitta bilder som liknade hans brännskada på google.se men usch höll på att pjuka, så lika bra att inte kolla mer. Men de såg riktigt illa ut! :/


Såhär såg de inte ut, mkt äckligare men ville inte lägga ut äckligare..


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0