PARTHEY AT TALLÅSEN

Då är helgen snart över och mitt älskade hjärta åker ännu en gång ifrån mig och blir borta i 2 hela veckor :(

Men i alla fall hade bästaste Jennifer födelsedagsfest i fredags, skulle inte dit först egentligen men var ju tvungen att dra dit eftersom de inte på nå vis är möjligt att missa en fest med alla partybruds och boys ;)
Blev i alla fall en riktigt lyckad kväll med polis besök & massa fylla :D Älskling kom även dit, skulle egentligen komma på lördagen så jag var glad som en ... ja nått? x)

Tack Jennifer babe för en bra fest, och på sista april är det du&jag ;) plus fler partyprickar såklart, längtar!

Men igår hade jag och älskling bara de lugnt hemma, käkade glass med varma hallon och käkad god mat :) Mys! Samma sak idag, massa mys och god mat :D Ska snart käka våfflor.

Men hoppas att ni haft en bra helg alla :D


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0