PLOCKAT HUNDBAJS

Ja nu är ju snön påväg att smälta även hemma i Loos "samebyn" enligt cicci ;) Och därmed kommer ju all hundskit fram i hundgårdarna (y) Sååå roligt att se allt som gömt sig under snön, men de som göms i snö kommer fram i tö & ja de är då sant de!

Så idag har jag börjat de roliga arbetet med att plocka skit i hundgårdarna hemma & ja de är inte de roligaste kan jag lova! Men de blir så fint när de är gjort och de luktar inget heller eftersom de legat under snön, schöönt! Men orkade inte så mycket idag & vi har ju ändå 3 hundgårdar och en med två hundar i, så de blir ju en hel del bajs!

Haha ganska roligt att jag skrev såhär mkt om bajsplockande, lol!

Men i alla fall så har jag fått lära mig om jaktprov idag & jag blev skitintresserad, så håller på att övertala pappa om att gå jaktprov med Rambo eftersom han är jätteduktig på att jaga & lätt skulle ta första pris! Men han är lite halvskeptisk... GAH!

Nej nu ska jag duscha, luktar apa! :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0