SJUKIS

Host, host, host och massa snoris, höööhö. Förkylningen är allt annat än på bättringsvägen, blä! Har käkat mnassa alvedon och levt på kaffe idag, finns de nå godare, nope!

Har i alla fall haft en bra dag på praktiken, var väl däri ca 1,5 h idag, annars har jag bara legat och försökt bli frisk utan några framsteg. Just ja har även klippt klor och hår under trassarna på tokhundarna hemma, (y)

Nej nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen får vi väl sii vad som händer eftersom Gurra som egentligen skulle komma och göra mig sällskap idag också blev sjukis så jag blev själv denna kväll, jippi.


Förstår inte vad jag ska göra, ska jag tycka synd om dig eller vad menar du?


Mina kommentarer ♥
Postat av: JOSEFINE

sv: jaha där ser man. Jo med mig är det bara bra.

2010-04-21 @ 15:40:27
URL: http://joosses.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0