THE LAST DAY, I'M SOOO HAPPY!

Ja då var det sista dagen idag och de känns så bra, nu får jag ledigt i två dagar & då ska jag bara mysa med min pojke som kommer hem i helgen trots allt dessa "askmolns" prat, haha.

Tog i alla fall hem Arnold igår, han är sååå söt :D Fick lite äpple nu på morgon och då blev han jätteglad, hihi pysen :') Ska ju hem nästa vecka, så då ska jag knäppa kort på honom och visa er, för jag har nämligen kameran hemma.

Måste ju berätta om igår de var ju lite kul faktiskt men ändå pinsamt ^^  Igår fick jag köra in foder, kattsand och massa sånt från lagret in till affären. Lagret ligger i ett hus granne med huset jag är i så jag fick gå en bit för att hämna allt. Och på gården där jag ska hämta allt sitter två gubbar, alkisar maybe? Men i alla fall, jag gick ju fram och tillbaka i ungefär 4 timmar, så de blev ju en och en annan vända, typ 15 kanske? och dom satt ute varje gång jag hämtade nytt och varje gång jag gick förbi dom pratade dom med mig och sa att jag var så duktig och att dom bara körde med mig hela tiden, haha så jäkla kul ^^

Men nej nu måste jag kasta på mig lite smink innan jag ska dra iväg, vet inte ens va jag ska ha med till lunch heller, bläää vill inte äta nå heller.

Hörs ikväll eller nått :) Byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0