Valpisarna

Ja då var min praktikdag över, har varit väldigt slapp.

Det jag har gjort idag är att mata valparna, dom är så söta :') Sen avmaska dom tillsammans med Ylva, haha så jävla kul, dom tyckte inte alls om de ^^

Imorgon ska jag vi maska av dom igen & mata dom, sen drar jag och Gurra till Ljusdal. Jag ska inhandla lite gött tills den stora dagen på fredag & till min balklänning förhoppningsvis, hoppas jag hittar de jag söker ;)

Sen på onsdag så får jag väl se vad som händer & på kvällen ska jag fixa till spritmojan tills på fredag, gööööött!

Längtar tills min älskipälski kommer hem också, fredagmorgon <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Jennifer

Är valpen på bilden din? hursomhelst så är den jätte söt!!

2011-05-01 @ 17:10:14
URL: http://jenniferitis.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0