WIHO!

Jahapp då var arbetsdagen över, det skulle komma runt 30 pers, så jag kokade kaffe för ungefär 40 (eftersom de flesta brukar vilja ha påtår) och hur många kommer då? Jo 9 pers... Så de blev liiiite för mkt fika/kaffe för antalet personer .. Skönt iaf! :)

Roligt att de köpte "mina örhängen" som jag designar när dom fick reda på att de var jag som designa dom, haha! Kan visa er dom nått tag, måste bara knäppa kort på dom & göra fler eftersom de gick åt ett och annat idag.

Sen så kommer även Gurra snart :D Så han ska göra migg sällskap denna kväll och imorgon, niizzzee. Han är som en bror för mig och som en bästa vän, han och jag pratar om allt, eller ja nästan allt de allra mesta! :)

Saknar min Daniel :) <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0