Andra natten = mycket bättre!

Nu är natt nummer 2 för Tilo över och inatt sov han mycket bättre vilket betyder att jag också sov betydligt bättre, yiho!

Jobbat hela dagen idag med, var dock väldigt lite folk = jäkligt skönt och mer bus med bäbis! :)

Haha måste ju bara berätta mitt bästa citat från idag:
"Berget här i Loos är riktigt hårt, stenhårt kan man väl säga"

Haha de fulaste var att jag inte tänkte på de förän jag precis hade sagt de och började asgarva, men ingen annan! Pinsamt!

Alltså de är inte alls bra att säga samma saker flera gånger om dagen, varje dag hela sommarna för tillslut prater man bara TOK!

 


(c) Jennie Ericson!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0