Bäbis ligger och sover!

Åhherregud, idag vet man i alla fall att man lever efter gårdagen galenheter, fybubblan va roligt det var alltså! Alla blev måttligt skitfulla och de blev väl som förra året ungefär, förutom att jag inte ens var nära på att kräkas iår, wiho!

Igår hälsade jag även på min äskade lilla sötfis för första gången och jag bev alldeles kär :') Han var verkligen en skönhet och jag ångrar inte för en sekund att han ska flytta hem till mig och bli mitt lilla hjärta!

Idag tog jag även hem honom för att han skulle få vänja sig lite, och han kom hit vid 2 då blev de bus i en timme sen tvär slocknade han i sin lilla bädd med leopardmönster ;) Vaknade efter 30 min sen blev de full fart igen i en timme och nu är han däckad igen. 

Sötpojken min! <3 Har knäppt kort på bäbis med inte orkat lägga in dom, men de kommer!!

Namngivningen går det framåt med, han ser verkligen ut som en liten Oliver, så lutar åt det, men hinner ju ändra mig 10000 gånger ändå.. Well..

Ska käka nu, byebye! <3

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0