God natt!

Nu säger jag God natt och tar med mig Tilo och sussar i säng!

Börjar dock bli hungrig, men de är jag ju jämt så läre ju inte skada.

Hoppas på en lugn och skön dag imorgon trots att jag inte tror att de blir det, har dock kanske ingen hundvakt, så hoppas på de ändå.

Imorgon blir det iaf kräftskiva med mamma och resten av the family (förutom peter) (y) GÖTTMOS! Det kommer även att bjudas på bakad potatis m skagen och annat mums!

(här skulle en bild på en asfin kräfta vara, men datorn (som allt annat) kukar ju ur helt enkelt, så nej ingen bild för er)

Puss & Natti hjärtegullis!

Mina kommentarer ♥
Postat av: LadyUmbrella

Sv: härligt att höra!

Det är tiptop med mig ^^

Några planer för morgondagen då? :)



OCh vad roligt att du gilla bloggen, det gör mig glad!!!

2010-08-21 @ 00:58:34
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Steffenirene

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-01-12 @ 08:04:10
URL: http://steffenirene.blogfuture.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0