Järnvägs!

Igår jobbade jag hela dagen, var lugnt så de gick bra!

När jag kom hem från jobbet så åkte Daniel iväg till Leif och jag satt hemma och tröka tillsammans med min jävligttrötta Tilo ♥

Sen fick jag ett sms av Daniel där han fråga om jag ville dra på Järnvägs (i Ljusdal 6 mil från mig) men eftersom jag har min lilla sötnos så tänkte jag att jag skulle stanna hemma + att de var jobb dagen efter, alltså idag!

Men efter mkt tjat från Leif och Daniel så blev de iaf pappa som fick vara hundvakt åt mitt ♥ och vi drog iväg mot Ljusdal i en väldans fart.

Var väl inte nere förän 11, men de blev en Sjukt bra kväll alltså, grym!

Ibörjan var det ingen jag kände ute och de var väl lite trökigt men de blir väl de man gör de till, men senare kom alla partypeople (utom Jennifer som fattades, synd!) och kvällen slutade med massa öl, sprit och cider fulla kläderna efter att ha varit på dansgolvet i 2 min kanske, AS mkt folk!

Tack alla för en riktigt trevlig kväll!

Idag mådde man som man förtjärnade, men lika glá för de va já för jag älskar mitt jobb just nu ;) höhö!

Nu ska jag mysa med Tilo, sen blir det filmkväll med min andra halva Daniel, Mys!

Ha en bra kväll alla ♥




Suddig bild på en busig kille!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Elina - DALKULLA

Söt vovve :)

2010-08-18 @ 15:49:19
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0