KallSkitÅdern!

Morgonen började med att Tilo var askalasbusig och jag trött. Hoppades på en lite sådär lugn dag med möttes att ett smått kaos! Vilken dag, tror inte det varit såhär mycket folk på hela veckan innan. Ne okej kanske överdriver men mycket folk har det varit.

* Dagens roligaste var i alla fall en grupp med 3 vuxna och 3 ungdomar som kom. "Mamman" som inte var mamma men som följde med ungdomarna sa iaf
Hon "lyssna noga på vad hon säger nu för sen blir det läxförhör" ;)
Jag "Här har vi Kalcitådern och de endast i den och runt om koblten finns"
En kille (15 år?) "Ja de kan man ju komma ihåg som KallSkitÅdern"

HAHA, jag trodde jag skulle dö av skratt och gick snabbt vidare för att inte dö!

Jag ska färga håret, nu frågar jag Er hur.
Svart eller mer mörkbrun eller som ja har nu, röd/svart?

Väldigt tacksam för svar! :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: ja men eller hur! usch!

jag säger röd/svart ;) <3

2010-08-21 @ 18:34:25
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: jennifer

SVART :D

jag älskar svart hår, så jävla snyggt! <3

2010-08-27 @ 12:24:07
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0