Personalkalas in Ljusdal!

Idag hade vi på jobbet "personalfest" with no alkohol ofc! Endast jag (och ylva) som är "myndig" så det blev Kina eftersom kick saloon var stängt, SUCK!

Sen blev det minigolf och jag kom näst sist, suck på de åh haha men de gör inget var bara 5 p från ettan så ;)

Det hände i alla fall Sjukt mkt skoj där,

-Lovisa spydde i handen efter att hon satt en jordgubbe i halsen HAHA trodde jag skulle dö av skratt asså!

- Jag sa lite fel när jag skulle säga "Ja nu är det dax att börja ducka Aron" men istället blev det "Nu är det dax att börja JUCKA Aron" och alla vi bröt ut i skratt och jag skratta tills tårarna sprutade (har kanske hänt en gång tidigare) Roligaste var att ALLA hörde de, inte bara vi!

- Ylva sket på sig, nerå men hon fes just när en mamma med sitt barn gick förbi, dom log inte alls lika mkt som vi gjorde.

- Ja den enda som inte gjorde bort sig var lilla Aron!

Blev lite shopping också, hundschampo, godis, plånbok och lite annat smått och gott, GILLAS!



Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

smutsunge ;)_

2010-08-17 @ 20:36:35
URL: http://www.emmelist.blogg.see

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0