Snart bäre av hemåt!

Snart är denna arbetsdag över och jag ska börja dra mig hemåt hade jag tänkt, hoppas att Peter (lillebror) lyckats med maten annars blir jag väldans arg :@

Nerå, men hoppas att den går att äta iaf! Vilket den Inte gjorde förra gången!

Idag har jag varit ner hela en gång, wiho med En person haha!

Ikväll blir det förhoppningsvis film kväll med Daniel som kommer hem :)

Förra veckan såg vi Beck - Levande Begravd - den var riktigt jäkla bra! Tummen upp!

Jag & Kusin Emil förra året på vildmarksdagen i Hamra :D




Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

OCH JAG SAKNAR DIG JENNIE! <3<3

2010-08-19 @ 20:30:40
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)

2010-08-20 @ 15:24:57
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0