Tilo!

Nu har min bäbis fått sitt (nästan bestämda) namn och det blir Tilo, vill egentligen ha ett jättelångt och kalla den för Tilo men kommer inte på något bra!m

Tänkte även skapa en ny kategori för honom, för det läre ju bli ett himla tjatande om min lilla babe nu när jag har honom. Men för tillfället har jag bara honom på kvällarna eftersom jag jobbar och hans mamma fortfarande är kvar i byn, så då kan dom ju lika gärna få umgås på dagarna :)

Igår när jag kom hem från jobbet låg han och sov under Peter och Fredriks fötter, så himla söt :') Sen la han sig uppe på ryggstödet på soffan bredvid pappa och sov, han hade nämligen varit ute och busa med syrran hela dagen!

Ikväll tänkte jag hämta honom en sväng igen och mysa lite!

Tänkte även försöka få fingret ur arslet och lägga in bilder :D Men de kommer inom en snar framtid, vänta bara! Håll utkik!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0