Beslutsångest!!

Jag har världens beslutsångest, för världens fjantigaste grej egentligen men de ör så jäkla svårt att bestämma sig..

Såhär låter mina två altenativ för kvällen!

Alt.1 . Åka med mamma till Ljusdal eller ta bilen själv, gå till Emelie på fest och träffa bästa Jennifer mm, gå till kina/krogen och röjja gärnet med flickorna! Gå hem till Peter och sova :)

Alt 2. Vara hemma, en hemmamys kväll med bara jag & Tilo (ensamt tyvärr) men mysigt.

Lutar åt altenativ 1 faktiskt. Men vet inte heller...

Puss på er :)

Och Puss på Fasters lilla <3 som kommer i mars, jag lääängtar ! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

sv: det var smart tänkt :D ja eller hur !<3

2010-12-13 @ 07:09:02
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0