FÖRVIRRAD KRÅKA PÅ VÄG MOT GRAVEN

God morgon folket!

Igår kväll hade jag väldans svårt att somna, var säkert allt kaffe som jag drack igår, att man aldrig lär sig! ;)

Men i alla fall så är jag helt förvirrad nu, blir ju party i helgen men blir alldeles förvirrad för alla planeringar har typ gått i botten, eller okej nej de har dom inte men jag har fått för mig det.. Men i alla fall, såhär ser de ut än så länge... Ljusdal på lördag, om jag och babe åker till Hennan (på fest som vi blivit bjuden på) är ett stort frågetecken än, vore ju sjukt jäkla roligt att köra "lilla långfredagen" men frågan är då hur man ska ta sig till Ljusdal på kvällen och Hennan på dagen? Men sånt som märks och löser sig. Men de lutar i alla fall åt en kväll i Ljusdal tillsammans med Daniel & Jennifer :D

Men ja, nog pratat om lördagens strul & festade ;) Imorgon ska jag i alla fall till mormor då, funniiiie :D

Men nu ska jag och handla med mammi, hörs sen sockertoppar. BYE



Mina kommentarer ♥
Postat av: DIAMANT

tack! vann inte, så det blir inga länkningar.. men tack iaf..=) snällt av dej!

2010-02-25 @ 13:58:04
URL: http://annadiamants.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0