FREDAG & SNART HELG

God morgon alla underbara!

Idag åker jag tillbaka till min lägenhet i ljusdal igen, blir party på kvällen, ska börja tillsammans med min älskade stupman och älskade sara :) Sen blir det till att fira Sandra somk fyller 19 år idag, Grattis gumms! ♥

Men i alla fall, så vet jag inte alls hur jag kommer att kunna blogga i helgen, tror att jag kommer att ha internet imorgon men idag blir det nog lite snålt med tid eftersom jag ska på praktiken snart & sen hinna med bussen till Ljusdal och sen party!

Det är ju alla hjärtans dag på söndag, Själv tycker jag att alla dehär dagarna som Alla hjärtans dag, fars dag, kanelbullens dag mm är jätte överdrivet, varför inte bara dela med sig av sin kärlek alla dagar om året än på endast en dag? Men ja de kommer i alla fall bli en mysig dag med älsklingen, vi ska mysa med god mat och pussas lite extra ;)

Men i alla fall tänkte jag komma med en liten fråga idag, så alla som läser bör svara, även om ni inte ska göra något speciellt :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

Firar inte den dagen, jag är emot den;P haha!



Svar: Jag ska på 18års fest ikväll, kommer känna mig som en pensionär och åka hem tidigt säkert:D Eller så stannar jag kvar och släcker och låser;P man vet aldrig;P men jag känner typ ingen:P



/E

2010-02-12 @ 14:54:27
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0