FUNNY DAY YESTERDAY ;)

Igår blev de ju party då, även fast jag och baby planerade att ha en skön hemmakväll, men äsch de hinner vi med nästa vecka när vi båda har lov :) Vi började iaf hemma hos Tomas och efter ett tag kom Johanna & Linn och sen välde de in några fler också. Jag och Linn satt och prata mycket om praktiken jag varit på med hundspann och skrattade och hade massa roligt :D

Sen skjussade Tobbe hela gänget hem till Kristin, där var det ölspelet som gällde, men eftersom jag redan var så pass full så stod jag över ;)

Vi kom i alla fall hem vid 12 redan, och Daniel somnade rätt så fort medans jag kikade i taket och inte var nå trött.

Nu håller Daniel på och gör kaffe och vi funderar även på vad vi ska äta idag? Alltså ibland står det helt still.
Någon som har ett bra tips på en billig och lättlagad maträtt?


Min fisk Jens :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0