KOFFE IS MY BEST FRIEND

Alltså kan tiden gå segare än den gör för mig just nu eller? Men egentligen så förstår jag det för jag har inte gjort ett skit på hela dagen. Har letat runt på facebook efter något roligt spel men kom fram till att alla är tråkiga eller beroendeframkallande.. Sitter och dricker kaffe hela tiden, kommer väl inte kunna sova på flera veckor..

Längtar till på fredag också för då ska och hälsa på mormor :D Lutar nog åt att jag sover där, men vi får väl an sii.. Då ska hon i alla fall få göra pannkakor ´till mig, har inte äte de iår än, SJUKT! Jennie utan pannkakor är inte Jennie...

Men nu ska jag och mamma åka och handla, sen ska vi åka till farfar och fika :D Måste ju hälsa på släkten medans man är hemma :) <3


Jag är även med och tävlar om Fokis outfit från Kii.se 
håller alla tummar för att jag ska vinna denna gång! :D
Nya kläder i gareroben behövs verkligen!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Sara

gud asså, det där med att röra på fläsket är något som jag faktiskt känner mej väldigt stolt över just nu! Har ju tränat massvis! Haha



Vad händer idag annars?

2010-02-24 @ 15:01:32
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Mysigt att hälsa på mormor:)



Svar: haha precis:P



/E

2010-02-24 @ 16:32:12
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: Sara

Åhh en god kaffe hade varit gott!

Sitter på jobbet nu men ska iväg och simma efter jobbet....åå bada bastu jättelänge och ligga i jacuzzin jäääätteeeelääängeeee :D

2010-02-25 @ 09:45:48
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0