SKIDÅKNING

Ja nu har jag pysslat med lite annat än att bara sitta vid datorn faktiskt, tummen upp!

Jag kom i alla fall ut även fast termometern stod på -20 grader så bestämde jag mig för att jag skulle ta mig en tur på skidorna tillsammans med Splitt, ena av våra hundar & det gick skitbra! Jag ramlade endast 2 gånger, trodde jag skulle ramla typ 10 gånger men Splitt var så himla duktig :D Sen testade jag även att köra med Rambo, vår jämthund och de gick också kanonbra även om han "haltade" bara för att jag skulle tycka synd om honom, haha de är så roligt med djur när de försöker lura en :) (Alltså han var inte halt, utan gjorde så för att han ville hem igen)

Sen gjorde jag lite mat och efter de åkte jag ut en sväng till med skidorna och Rambo, men eftersom pjäxorna inte passar riktigt med skidorna bestämde jag mig för att fixa nått så de passar bättre så de har jag också gjort ;D Duktig ja, lite händig faktsikt ;)

Annars så taggar jag mest till helgen, för då blir de Party med baby och brudarna :D Funniiiie!


Saknar min Prins, älskar dig baby<3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0