UNDERBAR DAG HEMMA HOS MORMOR + TÄVLING

Hej alla glada ! :D

Dagen har tillbringats hemma hos mormor, min underbara mormor <3 Vi har fikat, ätit god mat = pannkaka och bara pratat och myst :D Man ska passa på medans man har de bästa i livet kvar!

Det börjar i alla fall ordna upp sig för min del angående morgondagens planer och de ser ut att bli helt galet bra ! Blir nog Hennan först i alla fall med fylla, körvgrillning och födelsedagsfest + skoteråkning tillsammans med the absolut best partypeople in daaah world, you know how ;) och det kommer att bli helt GALET.

Vi ses i dimman älskade änglar säger jag bara, hihihihi. Nej men i alla fall, sen får vi väl se vart vi alla hamnar, men de kommer i alla fall att sluta med brak! Looooovely.

Sen är det ju även så att min underbara pojkvän kommer hem imorgon, mjaow och jag längtar massor & sen blir han även hemma i en hel vecka :D GREAT! <3

Men nu ska jag försöka vara social, byebye!


I know you want med ;)


*Jag är med och tävlar om ett valfritt smycke från Victoria Dreams
hos denna balla brud -> Lina,
håller alla tummar och tår för att jag ska vinna :D Var med ni mä vettja!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

snygg header å snygg design!



TA HAND OM DIG :D

2010-02-27 @ 12:40:36
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0