VECKA TRE, DAG FEMTON

Denna dag har Tarja kört 10-spann 1,5 mil medans jag pratade med Gun och myste med Samojeden Cash :) 

Sen åkte Tarjas till Ljusdal igen, så jag fixade och körde valparna + samojederna, åh gud vilket krångel haha! Men men jag kom ju hem iaf så de är ju något positivt! Men de krånglade massor hehe.

Imorgon ska vi till Östersund och hämta hundmat, vilken slappdag ;) Men de kan behövas efter 15 dagar på rads slit.

Nej nu ska jag fortsätta med min soppa som jag håller på och gör xD Haha, vet inte vad det flög i mig, men jag håller iaf på att göra någon sorts soppa ;p


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0