FEST IKVÄLL IGEN ?

Nu sitter jag och myser i soffan alldeles själv, Daniel följde med Tomas till Hennan och gjorde nått. Ska nog snart ta och göra mig lite mat, vore gott med lite mer mat i magen eftersom gårdagens mat ej finns kvar inom mej, hehe!... Men i all fall blir det nog till att öla ikväll igen, funderar även på om jag ska hinka i mig min Asti cinzano som jag skulle dricka vid tolvslaget igår men glömde hemma.. Så typsikt mig.

Men jag önskar er alla en fin kväll där ute i de mörka Sverige. :)


Jag älskar min pojkvän över allt annat, ingen är dom du... Ingen! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: ida

sv: hehe okej :) jag har typ sovit halva dan ;p

vad gör du nu då?

2010-01-01 @ 21:08:10
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/
Postat av: Art by Lisa Lans

sv: tack :D

2010-01-01 @ 21:15:17
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0