JAHAPP DÅ BÖRJAR HELVETET IGEN

Jahapp, då var allt de underbara slut då. Lovet är över, alltså skola imorgon och pojkvännen har åkt upp till Boden igen, måste ju tyda på att allt suger just nu? x) Fattas väl bara att man glömt något till skolan imorgon som kommer som världens överraskning. Men men, ska ju trots allt bara gå två veckor sen blire praktik = underbart!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är mest deppig eftersom Daniel åkt och vi har ju varit med varann konstant i 3 veckor och nu ska han åka och vara borta en vecka igen och kanske mer :( Blä!

Men jaja man får väl bita ihop, han har ju trots allt "bara" halva tiden kvar.

Nu ska jag titta vidare på Johan Falk - har redan sett alla filmerna men de är lätt värda att ses en gång till. Även att min kusins kille heter Johan Falk, tycker jag är lite ballt ja ;)

Ha de bra och sov sött, hörs imorgon gullhönor! :*


Mina kommentarer ♥
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

så roligt att du vill va med :P

2010-01-10 @ 23:05:47
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: sofia

aha.:o . Ajo men då äre la snart över elle:P? hur länge gör man lumpen?

2010-01-10 @ 23:54:10
URL: http://sofiajepsen.blogg.se/
Postat av: EN MASJÄVEL

Tjabba! hoppas du haft en bra helg! :D

2010-01-11 @ 01:35:14
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0