NÄSTA STATION LJUSDAL, LJUSDAL

Har precis ätit, är proppmätt. Åt kyckling fajitas och grönsaker, kanongott! Om ni inte har testat de så tycker jag verkligen att ní ska göra det, verkligen gott och lättlagat!

Idag så blev de sista vargarna i länet skjutna, inte en enda som blev skjuten var i närheten av Loos vilket jag tycker är väldigt synd eftersom jag vill ha mina hundar kvar när man är ute med dom i skogen. Men men tyvärr så får vi väl fortsätta lida mer med dom.

Ikväll åker jag och Daniel tillbaka till Ljusdal och lägenheten och myser. Tänkte ta med lite gamla videofilmer hemifrån och kika på ikväll, ska även försöka få in 6an på tven så jag kan kika på paradise hotel, hehe! Tänker även ta med min absoluta favorit efter Daniel, nämligen min jämthunds tik Eddis, hon ska få vara i Ljusdal med mig och Daniel tills på torsdag.


Min fina tjej, finaste hunden jag vet.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0