PRESENT TILL KILLAR = SVÅRT!

Jag har börjat att fundera massor på vad jag ska köpa för present till min pojkvän som fyller 20 år redan på fredag. Men jag kom ganska fort fram till att det är så svårt att komma på presenter till killar. Man har ju inte så mycket att välja mellan smycken, kläder? ja och sen då? Jag kommer inte på nått mer.. :s Han fick ju tre tröjor i julklapp som han faktiskt använt, men han fick så mycket kläder så nu behöver han ju inte mer kläder.
Hm, det är så svårt att komma på något bra att köpa i present till killar.

Något som har något förslag på en fin present till en pojkvän? :)

Nu ska jag iaf käka lite, ikväll åker jag och Daniel tillbaka till Ljusdal igen.

 


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0