SKOLAN

Sitter just nu i skolan och har svenska, men ska snart gå hem till lägenheten och käka mat.

Idga har vi haft biologi och då skulle vi bara skriva ut ett papper, sen hade vi religion och då fick vi jobba i grupper och diskutera om olika ämnen, vi valde att diskutera om Djurs lidande, som till exempel förskösdjuren och så sen valde vi nå mer men kommer inte ihåg va de var, hehe. Sen hade vi svenska, eller ja de är ju de vi har nu, men jag är typ klar så har inte behövt gjort så mkt ^^

Men något jag inte fattar är att vi typ inte har några lektioner mer, allt slutade innan jul så jag är typ ledig hela tiden? Fast klaga ska man ju inte för vem tackar Inte ja till ledighet? Kommer ändå inte vara helt ledig för vi ska jobba med raporten till vårt projektarbete (y)

Någon mer än jag som börjat skolan idag? :)
 
Men nu ska jag nog kila hem, skriver mer senare gurkor & tomater! :*


(c) Jennie Ericson !


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0