STÄDTIME !

Nu ska jag städa lite tänkte jag, eller iaf plocka lite kläder och skit som ligger på golvet, sen ska jag även sätta upp min nyckelhängare som jag köpte för några dagar sen? Ska även försöka få upp mina tavlor som jag fick i julklapp :) Ska försöka få lite saker gjorda, sen om jag lyckas är en annan femma ;)

Sen ska jag även snacka med bby och senare ikväll blir det Paradise hotel :D

Även att jag skulle koka kaffe och med mina skills så började hela kaffekokaren dampa, det började rinna kaffe bredvid kannan ist för i och sen rann de rakt igenom alla kablar och allt skit så nu vågar jag inte starta den.. :/

Behöver nästan tips ja, men vet inte riktigt om jag vågar skriva de här :s Tänk om den personer läser ? :s jag har faktiskt ingen anning? Men kanske ska samla mod och skriva senare, för den personen kommer ju verkligen att ta åt sig... ^^

:*


Mina kommentarer ♥
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Tyvärr så blev du inte en av dem 10 som blir länkade. Bättre lycka nästa gång.

Haft en bra start på den nya veckan?

2010-01-11 @ 18:05:33
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: jennifer

ja det va fan skitkul :D gilla daniels pytt x) haha, han hae ju gammal creme fraiche i den ju! hade ingen aning, men gött var det just då ;D

fan nu blev jag nyfiken! haha <33

2010-01-11 @ 18:07:06
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0