VILKEN JÄKLA NATT, WIHO!

Halloj  nu tänkte jag berätta om Daniels 20 års dag och allt sjukt roligt som hänt :D

Jag skrev ju att jag inte skulle skriva på hela helgen men eftersom det blev ändrade planer pga kylan så hamnade vi i Ljusdal.

Åkte i alla fall till Ramsjö med Kina (Daniels mamma) igår, där fikade vi och sen fick jag massa tips av henne som jag ska testa, roligt. Sen berättade jag även att jag var tvungen att köpa en ny plattång eftersom min "gick sönder" och då sa hon ba "men du jag köpte en plattång jag för ett tag sen och jag har aldrig använt den, ta den här du" :) Hon är så underbart snäll, förut har jag fått parfymer för över 600:- och massa annat, känns dumt att ta emot grejer :/

Sen hämtade Tomas oss i Ramsjö och vi begav oss till Ljusdal igen, jg fixade i ordning mig för kvällen på kanske ... 30 min ? Stolt, hihi! Sen gick vi till Tomas för han skulle bjuda oss på mat, de var sjukt god, godaste jag ätit på länge! Sen börjades de drickas och drickas och drickas. Min partypumis Jennifer kom också tillsammans med Sarabanana :) Slutade med att vi var ett helt gäng med ballt folk (y)

Sen bar de ut på krogen, jag och boysen eftersom flickorna är för små :( Me de var grymt kul på krogen, var även 29an så allt kostar 29:- toppen! Köpte drinkar och blev även bjuden av random folk? Haha men kul vare :D

Sen blev min skitfulla pojkvän utsläng av en  rövvakt så då gick vi hem till Tomas igen och hade efterfest, niiiize! Slutade iaf med att jag och Daniel däckade i soffan hos Tomas och vaknade idag och mådde inte så jätte bra....

Var iaf och käkade pizza nyss, orkade faktiskt gå ner även om jag mådde sjukt dåligt. Men när jag väl fick den efterlängtade pizzan kunde jag inte äta ... Åt typ 2 tuggor eller nått så tog hem den ist, så nu sitter jag och pressar i mig pizza för att kanske må bättre..

Bilder från festen kommer imorgon, eftersom kameran ligger hos Tomas, håll utkik! ;)

Nu ligger pojkvännen bredvid mig i sängen och vill mysa så nu ska jag vara social med honom ett tag.

PUSS :*


Min pojke <3 :* Lätt bästa som finns !


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0