AT WORK

Sitter just nu på jobbet med Lovisa och Ylva, jag var nyss ner och guidade två glada göteborgare :D Gick kanonbra!

Har även använt mitt konstnäliga jag idag och gjort mini loos brynen ;) Eftersom jag sålde mitt sista bryne i förrgår! Kommer bli så snyggt!

Idag ska jag nog ta med min försenade födelsedags present från gruvan idag, har valt en blå medeltida flaska!

Ikväll ska jag nog leka med Eddis (min jämthundstik) sen blir det Ljusdal med Daniel och kanske lite shopping ;)

Men nu ska jag och Lovisa snacka lite skit och dricka kaffe :D

Byebye!

Woho, hittade en bild på den på google.se



Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: tack så mkt gumman :D ett tips, plugga som FAN! jag pluggade som en dåre i 3 veckor och hade aldrig ens sett hälften av frågorna :s <3

2010-07-02 @ 16:22:42
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0