Jag tipsar!

Någon mer än jag som verkligen hatar att noppa ögonbrynen? Förstod väl de ;) Här kommer mitt bästa tips denna månad!



Det absolut smidigaste sättet att få bort de allra svåraste ögonbrynsstråna. Man bara drar försiktigt med denna "ögonbrynskniv" och så skär man bort håret som man vill få bort. Hur enkelt och smidigt som helst. Ögonbrynskniven säljs i 3 pack och kommer i från "Depend Cosmetic", finns att köpa på det flesta ställen där de säljer smink och hudvårdsprodukter. För mer info om vart du kan hitta just din butik se http://www.depend.se/


Mina kommentarer ♥
Postat av: Cicci!

Och vem fick du tips om de av då?? Jo MEJ!! :D

2010-07-30 @ 16:08:40
Postat av: Jennie

till Cicccii: jag fick tipset av världens bästa :D Skrev med de först men hela inlägget försvann så var tvungen att skriva om, skitdrygt x) :D

2010-07-31 @ 09:55:02
Postat av: ERICAPERZZON

Det borde jag prova! inte för att jag har något emot att noppa men man får ju aldrig tag på viss små korta strån;P



/E

2010-08-02 @ 09:52:07
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0