KÅDA I HÅRET?!

Hur ofta lyckas man få kåda i håret då?!

Jag lyckas ju med allt ja, och de värsta är att de inte ens kommer från skogen som jag bor i, utan från år altan när jag lutade huvve mot snickarglädjen, suck! :(

Har i alla fall duschat håret 3 gånger nu och hoppas att det lossnat, annars ska jag testa margarin som jag nyss fick tips om att man ska ha margarin pårä så lossnar re, så ska testa de då.

Jahapp va händer nu då tro? Har ju Sveriges tråkigaste pojkvän för tillfället som fortfarande sover, slapp som ett as och jag är såååå uttråkad, ska nog plugga lite carcard ;)

Byebye Sov sött alla sötnosar :D

jag tycker inte om dig, inte för fem öre, gillar inte ditt beteende mot dina medmänniskor, gillar inte sättet du lägger dig i tamefan varenda ord jag säger... skaffa dig ett liv innan det är för sent, om de inte redan är det. Blir så sjukt irriterad! Sköt dig själv och skit i andra, eller ja sköta dig själv är väl de du kan som minst! Väx upp!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0