Loppistour, första dagen på Loosveckan!

Ídag är det första dagen på den så kallade LoosVeckan 2010, grymt! Riktigt mycket folk har det varit i farten!

Kanske ska förklara ungefär va Loosveckan är för er som inte vet! ;)

Loosveckan är en vecka varje sommar i mitten av juli (?) där Loos visar upp sig typ? Det är något speciellt varje dag i en vecka som t.ex Loppistour, hembygdsfest, Gruvans dag, Lotta Bodens dag osv.

Så idag har det varit Loppistour och jag fyndade väldigt lite men blev iaf en ring, tunika, skål och ljusstake snöööggt!

Íkväll ska jag på dans med gänget, hoppas de blir riktigt mycket folk och att jag hittar någon förfest snart, fr jag vill helst inte sitta hemma först, trök x)

Men ne nu ska jag gö mat :D Dagens bästa är min älskade treo som trollade bort min äckliga huvudvärk som värmen orsakat!


Take Care !



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0