Maskerad på G!

Har sedan en lång tid tillbaka varit bjuden på maskerad i helgen, men eftersom min sk. pojkvän är sämst på att planera lovade han att jobba i helgen vilket betydde att min skjuss till byn sket sig! Men nu idag fick jag sms från Mr. Böna som fråga om jag ville åka med honom så jag kommer iväg ändå :D Wiho hoppas jag!

Skulle egentligen jobba, men eftersom så många andra som sa att dom skulle komma banga så kände jag mig elak om inte jag heller kom. Jag menar man träffar ju inte alla klasskompisar jämt och kan väl ställa upp en kväll i alla fall :)

Kommer förhoppningsvis att bli grymt! Lät som att en hel del med roligt folk skulle dit, nice :)

Men nu ska jag duscha efter att ha klippt och röjt gräs hos farfar, helskotta vemä småsvén och mygg, BLÄ!


Nytt linne som jag införskaffade mig igår (y)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0