Balklänningen KLAR!

Nu är balklänningen helt klar, den blev riktigt snygg och de roligaste är att jag och mamma fixat till den helt själv!

Från början var den en helt vanlig, enkel svart klänning som var avskuren vid bysten. Med en vit spets under bysten.

Nu ser den helt annolunda ut, vi har satt dit silvriga kristaller på bysten och satt dit ett bredare band under bysten svart sidenband. Det blev en helt annan klänning och den blev riktigt snygg, mycket snyggare än tidigare!

Så nu längtar jag sjukt mycket tills imorgon när hår och smink som på plats också, hoppas att de blir galet snyggt. Ska även ha svarta handskar och en spets sjal. Kommer nog bli snyggt. Kommer gå tillsammans med min älskade pojkvän som också kommer att vara otroligt snygg ;)

Vi kommer att åka in till balen i en volvo cab, röd ! Håll utskik ni som ska dit ;)

Men nu ska jag käka, åker till Ljusdal senare ikväll, mamma skjusser hem mig :) <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Jonna

Det ska bli så spännande att få se din klänning!

2010-06-04 @ 16:28:26
URL: http://jonnalund.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0