En dag kvar till BALEN, en vecka kvar till STUDENTEN

Igår kväll kunde jag inte somna, låg och kolla på klockan till den var 2, inte roligt alls.. Tänkte bara på balen och allt, gud va stressad jag är nu :o

Klänningen måste bli klar idag och jag åker redan vid 4, så vi måste skynda skynda idag .. Sen måste jag fixa med kameran och fixa allt annat. Ska möta upp Cicci ikväll åh så hon får testa balfrisyr på mig eftersom hon ska fixa hår och make up imorgon .. GAH stress stress stress, men de kommer att bli GRYMT.

Idag är det även en enda vecka kvar till S T U D E N T E N , helvete va jag längtar alltså!

Men nu vaknade mamma så nu ska vi fixa med klänningen så den blir klar någon gång, åh va jag längtar!

Skriver mer senare (y)


Köpte även ett nytt armband igår, skitsnyggt! På jobbet köpte jag de


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0