GRÖNTJÄRN

Dagen har gått bra, mycket bra! Träffade Elin en sväng och snackade lite skit med henne, haha!

Sen var jag och mamma till Gröntjärn som ligger en "bit" utanför Ljusdal, det är ett naturreservat och de är en tjärn som är grön, asball! Tog lite kort men orkar inte lägga upp dom nu, hö hö !

På fredag kommer Daniel hem och då är jag helt ledig hela dagen så vi ska hitta på lite bus och göra en hemlis ;) De ska bli roligt hoppas jag, kommer bli awesome :D

Nu ska jag plugga lite och ringa min chef, wiho får vi väl se hur de sluter ;)


I LOVE YOU,
världens bästa pojkvän, har aldrig träffat bättre kille än dig
världens bästa vän, finns ingen som ställer upp som dig!
Kommer alltid att älska dig <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

Du är gullig du <3<3

2010-06-17 @ 19:00:36
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0