Igelkott och Daniel

Gårdagens spenderades tillsammans med Elin nere på köpingen, gick kanonbra riktigt stolt :D

Efter att vi varit nere och gjort nytta så gick vi upp till mig och satte oss vid borden på baksidan också kollar jag lite åt höger och gissa vad?
Det kom en stor jäkla igelkott springande, så jag skrek..
Jag: EN IGELKOTT :o :D
Elin: Men uuuuuusch!
Jag: Dedär är inte normalt eh, den är hungrig :o
Elin: HAHA men va?!
Jag: JAA! Igelkottar är nattdjur och om dom är ute och går på dagen är dom hungrig och letar efter mat :D
Elin: Men va? xD Haha hur fan vet du de? xD

Haha så jäkla kul, jag blev helt överlycklig, första igelkotten jag sett i de vilda, och de är liksom mitt i Ljusdal, BALLT!

Sen på kvällen städade jag lägenheten lite :)

Idag kom babe hem igen, sen höll han mig vaken så nu är jag skittrött men kan ändå inte sova, rumpaaa!

Även att jag ger Nässmycken (piercing smycken) en STOR FET DISS!
jag har köpt 4 st på två veckor och ALLA pärlor har lossnat, BAJS nu kör jag på ring igen. fan..




Får bli sånhär hädan efter som sitter i snoken på mig.


Mina kommentarer ♥
Postat av: rebecca

Haha! Vi såg också en igelkott som sprang runt på parkeringen vid centrumhuset igårnatt :) kanske var samma ;)

2010-06-18 @ 12:33:49
URL: http://annarebeccakristina.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0