MONDAY

Första dagen på mitt "arbetslösa" liv, har ju sommarjobb men de varar ju ändå inte så länge..

Men jag känner mer o mer för varje dag som går va skönt det är att slippa skolan, helt sjukt! Är verkligen inte mycket jag saknar, finns väl ett fåtal personer som man skulle vilja träffa snart igen men dom ser man ju till åh träffa åh! Förutom min Ciccifis som kommer att bo i Stockholm, *gråt* men henne ska jag hälsa på såfort jag får hem min lilla "det" hihi!

Har även kikat lite på betygen och jag måste säga att de var bättre än jag trodde, hade ett fåtal G och resten VG & MVG, HAPPYFACE! :*

Men i alla fall har "allvaret" börjar idag och nu ska jag sätta igång som en tok så kommer dehär vara klart inom en staaar framtid och sen blir de lägenhet tillsammans med Daniel, massa shoppning, utlandsresa? skaffa hund och hemlis ;)

Längtar till Lillan ploppar ut valparna :D

Men nu ska jag gö nån nytta eller nått.

BYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYEBYE!

Just ja,
ETT STORT GRATTIS TILL MIN KUSINVITAMIN EMMA SOM FYLLER 19 ÅR IDAG <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

TACK JENNIE<3<3<3<3

2010-06-14 @ 20:55:15
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: emma

ja dagen duger, längtar jag med :)

2010-06-14 @ 21:59:17
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: jag mår fint :)

gör du idag då?

kram

2010-06-15 @ 09:54:09
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0