New phone !

Igår tog jag bussen till Bollnäs där jag mötte upp mamma, vi började självklart med att gå på MAX och käka mat, Mums!

Efter det åkte vi och shoppade, jag kikade på en ny telefon eftersom min andra lagt av, typiskt! Men den har ju hållit i 3 år utan att krångla så tänker inte ens klaga! Köpte iaf mig en vit Samsung touch, bild nedan.. Och är riktigt nöjd än, fungerar som en klocka och lätt meny mm. Kanonbra!

Köpte även lite annat smått och gott till lägenheten och annat sköj!

Idag har jag varit ute på hal "is" ungefär hela dagen, helt slut !



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0