Sista måndagen som kommer innebära skoltid!

Då var det måndag och idag har vi såklart inga lektioner eftersom det är den såkallade S T U D E N T V E C K A N  och jag är rätt så taggad inför allt kommande skoj med de man gillar.

Idag ska jag i alla fall pallra mig upp till skolan för att käka lunch och prata med en lärare + skicka in ett papper. Sen är det även "mösspåtagning" men den tror jag att jag skiter i, vet inte ens vad det innebär?

Men ia lla fall så ska jag försöka städa min lägenhet nu, utan några större framsteg ... (a) men eftersom jag får hiut främmande på fredag så måste (!!!!!) jag försöka städa och byta sängkläder mm.. S.ck kanske? ;)

Men denhär veckan ser jag iallafall fram emot grym mycket, kommer bli massa mys, massa fest och massa minnen att ta med sig i "ryggsäcken" men nu ska jag städa, okej, JAG SKA.

PussiPuss


Mina kommentarer ♥
Postat av: JOSEFINE

grattiiis. Önskar jag fick uppleva studenten igen :D

2010-06-12 @ 17:14:10
URL: http://joosses.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0