Underbara tid !

Den här veckan började bra med svenska nationella, skriv i måndag, gick bra! Blev klar på ungefär 1,5 timme och hoppas på ett toppen betyg nu då ;)

Igår hade vi KFV - katastrofhjälp fågel vilt

Vi fick lyssna på två gubbar som pratade, de gav även varann pikar hela tiden. Sånt är alltid så roligt! Sen så fick vi lägga bandage på döda fåglar och harar, skitäckligt! Men de gick bra!

Igår kväll var jag med Cicci och Sofie, vi busade massor och färgade även mitt hår och planerade massa skojigheter de sista veckorna, wihiii :D

Idag ska vi typ visa vad vi lärt oss, hoppas man kan nå nurå för då kommer jag att gå hem med ett diplom i eftermiddag, wiho!

Men nej nu kommer snart mamma och hämtar mig så ska jag dra upp till das schüle, suger men äsch sånt är livet o de är snart klart :D


Bild från helgen, är jag inte "otroligt snygg"


Mina kommentarer ♥
Postat av: simone

haha snygging ;D

2010-06-03 @ 23:09:57
URL: http://fattybom.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0