UNDERBART!

Nu har jag börjat jobba igen, helt underbart! Kommer att bli så himla gött när pengarna kommer in rullande och jag inte behöver snåla som en fattig student längre! (y) Har jobb ändå till sista augusti och jag jobbar 10-17 varje dag hela månaden vilket betyder money money money :D

Även att jag har två spännande saker inplanerade nästa veckan och veckan efter, fan håller tummarna att de går åt rätt håll men de tror jag nog de! Kommer vara så jävla underbart så asså, sjuuuuukt!

Men i alla fall kanske jag ska berätta lite om midsommar som var helt sjuuk haha!

Fredag: Förlovning och midsommar firande i Ramsjö tillsammans med de bästa :D Sofie pluttan följde ju också med, bäst bäst! Vi drack, grillade och myste :D Kvällen slutade i alla fall med att jag rev staketet på deras altan (a) Eller jag skulle luta mig men staketet föll rakt ut och jag föll med de rakt ner ungefär 1 meter i backen och trodde jag var dö men jag överlevde. Carro garva så hon höll på å dö och jag låg död..

Lördag: Var i Ramsjö först tillsammans med Daniel och Sofie, vi lekte med Lina och sen drog vi med Saaben till Hennan för att fira midsommar dagen på puben där ;) Riktigt röjj faktiskt, jag o Sofiepropp käkade pannkaka medans alla andra åt finmat, men d var riktigt gott! Kvällen slutade i alla fall med att hela Hennans camping och trubaduren sjöng "ja må ho leva" för mig, eftersom jag fyllde år efter 00.00 fick tårar i ögonen för dom sjöng så vacker :')

Söndag: GRATTIS TILL MIG PÅ MIN 19 ÅRS DAG DÅÅÅÅE ;) Åkte hem till loos och käkade tårta samt hälsade på farfar<3 som har blivit riktigt pigg, happy! :)

Ja de var min midsommar, helt jävla kung! Kunde knappast vart bättre!  Nu taggar vi tills nästa helg ;)

Men nu ska jag sova, jobbar ju imorgon också, imorgon tillsammans med Lovis :D


Jag & Daniel på balen <3


En sommarkväll


Jag och Pluttan <3
(dålig upplösning som fan vet ej varför)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0