BLOGGTORKA!

Hej alla!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev, men verkligen varken orkat eller haft något att skriva om. Eller okej jag har väl haft en massa att skriva om men har inte orkat då, ska vara ärlig, hehe. Men här kommer en liten snabbis av veckan som varit.

praktiken har som vanligt varit kanon! Fick in lite blandat denna vecka, bland annat ett gäng hundar & katter som hade blivit omhändertagna av djurskyddet, förväntade mig det värsta men det var inte så farligt ändå som tur var! Sen har det varit en hel del operationer och så. Sen kom även min gamla lärare från Loos in med sina hundar, hon har draghundar och känner även Tarja som jag var hos tidigare och körde hundspann. Det roliga var att Tarja hade skrytit massor om mig till Ann (läraren) som hon berättade :D Åh saknar verkligen Tarja och alla hennes underbara hundar, måste hälsa på henne snart :o

Sen har även helgen varit helt underbar, fredags kvällen spenderades tillsammans med Jonna, Sofie och Joss ja och Mathias och Tobbe då :) Vi brudar körde omkring på Ljusdal och dryga oss med folk, samtidigt som Joss skämde ut sig som fan, haha så jävla kul! :D Så roligt att träffa er igen bruds <3

Sen så kom ju babe hem på lördagmorgon och skjussade ner mammi till station som åkte ner till Stockholm, jag vill också :( Men i alla fall så drog jag och babe till Ramsjö på morgonen, åkte först hem till Daniels mamma med familj och träffade Lina, haha! Alltså den ungen är ju för klockren! Det första hon säger till Daniel är "Du är inte fin i håret du eh Daniel" haha jag höll på åh skratta ihjäl xD Sen fick vi även en hylla av Kina och Henke som dom inte ville ha kvar, skitsnygg + lampa och massa skärp med mera, dom är så snäll ! Så vi mublerade även om hemma och tog bort min tvbänk och ställde dit hyllan ist, blev skitbra!

Sen myste vi bara framför tven hela kvällen och drack vin & öl, myspys! och denna dag har bara flytit på, har ätit lite pizza och bara varit, lovely! <3 Men nu har han åkt upp till Boden igen och nu ses vi inte förän påsklovet, men hoppas de veckorna går fort :)

Oj va mkt de blev, men nu ska jag kika på Johan Falk, byebye babes!



Jag och sötungen Lina :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

Låter som att du har haft det bra iaf!:) Barn är ju för härliga och ärliga;)



Svar: Tack så mycket:)



/E

2010-03-22 @ 17:30:30
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: Emmelie

Ja! :D de va askul! och jag längtar tills jag får se resultatet å! ;D

Hur är det med dig sötunge? <3

2010-03-23 @ 18:14:09
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Postat av: Thessan

Nu kan du vinna en Amis på min blogg!

2010-03-30 @ 21:33:39
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0