DAGENS "AKTIVITETER"

 

Åh det blir bara roligare och roligare för varje dag, jag får verkligen göra mycket :D

Idag har jag sett flera operationer, flera kastrationer och en juvertumör, rikitgt intressant. Sen fick jag även ta en egen patient, jag fick skrapa tandsten på en söt liten Tax, det gick kanonbra, var jätteroligt.

Men nu ska jag kika på Dejting in the dark som är så jäkla bra :D

Längtar till helgen då jag och älskling ska vara hundvakt åt världens sötaste hundar :D

 

 

 


Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: same here :( men har du sett dem snygga bildena på fejjan ? ;) <33

2010-03-10 @ 20:44:39
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0