GLAD PÖSK ALLA :D

Hej hopp alla, roligt att ni fortsätter läsa min blogg varje dag även fast jag inte uppdaterar ^^ Ska verkligen försöka skriva oftare så ni slipper gå in på min blogg utan att ha något nytt att kika på.

Men i alla fall har det hänt en hel del sen jag skrev sist..

Jag har varit på praktik i nästan två veckor och de har hänt en hel del roliga grejer, kom in en valpkull med "flatar" och halva kullen var svarta (som vanligt) men sen var andra halvan bruna, värsta söta :D hihi! men imorgon är det min sista dag hos Ljusdals djurklinik  :( Så otroligt tråkigt så de finns inte, men men sånt är livet!

Sen har jag även varit på Mässa i Gävle tillsammans med "mitt" företag, eller mitt, sofie o jonnas företag rättare sagt. Vi visade upp lite vad vi höll på med och var även med och tävlade men vann självfallet ingenting så vi blev sura.

Men i alla fall så är det ju pösk redan imorgon, gryyyyymt! Och den ska spenderas med de bästa i Ramsjö & Ljusdal :D

Såhär kommer påskens aktiviteter att de ut:
Skärtorsdag ~ Babe kommer hem :D, Praktik, Ramsjö och mys + göra glassgrogg, muma! :D
Långfredag ~ Fiske och fylla på isen i Ramsjö, gött :D
Påskafton ~ Utgång i Ljusdal (?) :D
Påskdagen ~ Sova hela dagen?

Men nej nu ska jag sova och pysa ner i sängen och tagga ännu mer till helgens tokigheter med brudarna + grabbarna, wiho vi ses i dimman ! :D

Byebye!





Mina kommentarer ♥
Postat av: Z

Hahahh du ser ju jätte glad ut på bilden! xD

2010-04-04 @ 20:20:06
URL: http://halvbrunett.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0